wtorek, 2 kwietnia 2019

Przeprowadzka

Przeprowadzka z „blox” do „blogspot”! Jest wielkie zamieszanie, tak jak prawie pół wieku temu w czasie moich przenosin z Kędzierzyna do Wyszkowa.

Widzę, że niektórym znajomym z bloxa już udało się „pozamiatać” i wygodnie odpocząć w fotelu. Może taka przeprowadzka będzie pozytywną zmianą środowiska.

W ciągu kilku tygodni uda mi się – mam nadzieję - przenieść tu wszystkie zapisy i obrazki z kilkunastoletniej mojej pisaniny.

A więc do roboty!

Kilka dni temu byłem nad Bugiem w pobliżu zalanej kopalni piasku. Wiele razy pokazywałem to miejsce. Tym razem zdjęcia zrobiłem ni zimą ni wiosną. Ani śniegu ani zielonego.

W pobliżu tego miejsca można zobaczyć jak wygląda rekultywowana kopalnia piasku wyszkowskiej huty szkła.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz